Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Δεν έχω λάβει καμία επιβεβαίωση της παραγγελίας μου. Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η παραγγελία μου έχει υποβληθεί σωστά,

Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας αμέσως μετά από την επεξεργασία της. Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε αυτό το email, παρακαλούμε όπως ελέγξετε τον φάκελο της Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας (Spam). Να θυμάστε, μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσω του λογαριασμού σας στον ιστότοπο της Funidelia. Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει κανένα email κατά την διαδικασία αγοράς, πιθανόν να έχετε καταχωρήσει την διεύθυνση email σας λανθασμένα. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top