Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Έχω παραλάβει ένα ελαττωματικό/φθαρμένο προϊόν

Λυπούμαστε που δεν λάβατε την παραγγελία σας σε τέλεια κατάσταση, ίσως κι εμείς να την παραλάβαμε σε αυτή την κατάσταση από το εργοστάσιο ή ίσως να έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά.

Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας για να ζητήσετε να γίνει επιστροφή μέσω του λογαριασμού σας και προσδιορίστε τον λόγο στην ενότητα επιστροφών, ή χρησιμοποιήστε την πιο κάτω φόρμα επικοινωνίας. Για επίσπευση της διαδικασίας παρακαλούμε όπως παρέχετε / επισυνάψετε τα πιο κάτω:

  • Αριθμό αναφοράς του προϊόντος και είδος της ζημιάς που υπέστη
  • Αριθμό παραγγελίας
  • Μία φωτογραφία της ζημιάς, όπως επίσης και μία φωτογραφία της ετικέτας ή γραμμωτού κωδικού της στολής.

Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό με μία λύση.

Εάν η επιστροφή χρημάτων εγκριθεί, θα επιστρέψουμε το ολικό ποσό που πληώθηκε για το προϊόν, εξειρουμένων των εξόδων αποστολής, ή αν το προϊόν είναι ακόμα διαθέσιμο, θα σας αποστείλουμε ένα καινούργιο προϊόν. Έχετε στην διάθεσή σας 14 ημερολογιακές μέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας για να πραγματοποιήσετε αυτό το αίτημα.

** Σημαντικό: Είναι υποχρεωτικό να μας ενημερώσετε σχετικά με την ζημιά του προϊόντος και την πρόθεσή σας να το επιστρέψετε προτού στείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς. Σε αντίθετη περίπτωση, ενδέχεται να απορριφθεί η επιστροφή.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top