Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Δεν μπορώ να επεξεργαστώ την επιστροφή μου. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε,

Μερικές φορές λαμβάνουμε την επιβεβαίωση της παράδοσης από τον ταχυμεταφορέα λίγο καθυστερημένα, και για το λόγο αυτό δεν είναι δυνατή η καταχώρηση της επιστροφής στον λογαριασμό σας.
Εάν επιθυμείτε να επιταχύνετε αυτή τη διαδικασία, μπορείτε να συνδεθείτε στην ενότητα "ο λογαριασμός μου" και να επιβεβαιώσετε ότι η παραγγελία σας έχει ήδη παραδοθεί. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή.

* Σημειώστε ότι η μέγιστη περίοδος επιστροφής είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που λάβατε την παραγγελία. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου η επιλογή επιστροφής εξαφανίζεται.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top