Εξυπηρέτηση Πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Η μεταφορική εταιρεία δεν έχει παραδώσει την παραγγελία μου. Μπορείτε να με βοηθήσετε,

Εάν έχετε λάβει την επιβεβαίωση της αποστολής και ακόμα δεν έχετε παραλάβει το δέμα σας, πιθανότατα η μεταφορική εταιρεία να μην μπόρεσε να πραγματοποιήσει την παράδοση λόγω απουσίας σας ή λόγω κάποιου προβλήματος στις λεπτομέρειες αποστολής. Σας υπενθυμίζουμε πως μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, μέσω του συνδέσμου παρακολούθησης παραγγελίας ο οποίος βρίσκεται στο email που σας έχει σταλεί όπως επίσης και στον λογαριασμό σας στην ιστοσελίδα μας.
Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top