Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει,

Λυπούμαστε πολύ για το γεγονός πως η παραγγελία σας δεν θα μπορέσει να παραδωθεί μέχρι την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης. Οι εκτιμώμενες ημερομηνίες που παρέχονται πληρούνται στην μεγάλη πλειονότητα των περιπτώσεων, εκτός κάτω από συνθήκες πέραν του δικού μας ελέγχου, όπως καθυστερήσεις κατά την μεταφορά.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε όπως συνδεθείτε με τον ''λογαριασμό σας''.

  • Εάν η παραγγελία δεν έχει ακόμα αποσταλέι:

Παρακαλούμε ελέγξτε την διαθεσιμότητα του κάθε προϊόντος. Εάν υπάρχουν προϊόντα που καθυστερούν την παραγγελία σας, μπορείτε να τα αφαιρέσετε.

Εάν, παρά την επεξεργασία της παραγγελίας σας, δεν την έχετε ακόμα λάβει εγκαίρως, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας (χωρίς επιπλέον κόστος).

  • Εάν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί:

Η ακύρωση της παραγγελίας ή η επίσπευση της αποστολής της δεν είναι πλέον εφικτή αφού βρίσκεται τώρα με τον μεταφορέα. Εάν δεν λάβετε την παραγγελία σας εγκαίρως, μπορείτε να ζητήσετε όπως πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top