Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Έχω παραλάβει ένα ελλιπής προϊόν / μέρη ή αξεσουάρ λείπουν

Λυπούμαστε που παραλάβατε ένα ελλιπής προϊόν, το οποίο πιθανόν και εμείς παραλάβαμε στην ίδια κατάσταση από το εργοστάσιο.

Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας για να κάνετε αίτημα επιστροφής μέσω του λογαριασμού σας, προσδιορίζοντας τον λόγο στην ενότητα επιστροφών, ή χρησιμοποιήστε την πιο κάτω φόρμα επικοινωνίας. Για επίσπευση της διαδικασίας, παρακαλούμε όπως μας στείλετε:

  • Τον αριθμό αναφοράς του προϊόντος, υποδεικνύοντας το μέρος που λείπει.
  • Αριθμό παραγγελίας

Όταν λάβουμε το αίτημά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να επιλύσουμε το πρόβλημα. Εάν η επιστροφή γίνει δεκτή, θα σας επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό που πληρώσατε για το προϊόν, εξαιρουμένου του κόστους αποστολής, ή εάν το προϊόν είναι ακόμα διαθέσιμο, θα σας αποστείλουμε ένα καινούργιο προϊόν. Έχετε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που θα παραλάβετε την παραγγελία σας για να πραγματοποιήσετε αυτό το αίτημα.

** Σημαντικό: Είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε σχετικά με το μέρος του προϊόντος το οποίο λείπει και την πρόθεση σας να το επιστρέψετε προτού μας αποστείλετε πίσω το προϊόν. Σε αντίθετη περίπτωση, το αίτημα επιστροφής ενδέχεται να απορριφθεί.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top