Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Έλαβα διαφορετικό μέγεθος από αυτό που παράγγειλα. Πως μπορώ να κάνω αλλαγή,

Διαθέτουμε στολές από διαφορετικούς προμηθευτές, οπότε προσαρμόζουμε τα μεγέθη για να τα ενοποιήσουμε στον ιστότοπό μας.

Αυτό σημαίνει πως η ονοματολογία του μεγέθους της στολής ίσως διαφέρει σε σχέση με αυτό που αναφέρεται. Ωστόσο, εάν έχετε αποδείξεις πως λάβατε λανθασμένο μέγεθος, επικοινωνήστε μαζί μας ζητώντας να γίνει επιστροφή μέσω του ''λογαριασμού σας'' στην ενότητα επιστροφών ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας (πιο κάτω) αναφέροντας:

  • Αναφορά προϊόντος
  • Αριθμό παραγγελίας
  • Λόγο ("Έχω λάβει διαφορετικό μέγεθος από εκείνο που παράγγειλα").
  • Φωτογραφία του γραμμωτού κωδικού της στολής μαζί με μία φωτογραφία του μεγέθους.

Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να το επιλύσουμε.

 Έχετε στην διάθεσή σας 14 ημερολογιακές μέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας για να πραγματοποιήσετε αυτό το αίτημα.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top