Εξυπηρέτηση Πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Δεν μπορώ να επεξεργαστώ την επιστροφή μου. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε,

Κάποιες φορές, μπορεί να χρειαστούν μερικές ώρες μέχρι η κατάσταση της παραγγελίας σας να ενημερωθεί ως ''παραδόθηκε'' στο σύστημά μας, και γι' αυτό τον λόγο ίσως δεν είστε σε θέση να πραγματοποιήσετε επιστροφή μέσω του λογαριασμού σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, ενημερώνοντάς μας πως το πακέτο σας έχει παραδοθεί, και έτσι θα μπορέσετε να προχωρήσετε με την επιστροφή. Να θυμάστε πως έχετε 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής του πακέτου, για να πραγματοποιήσετε την επιστροφή μέσω διαδικτύου. Όταν αυτό το χρονικό περιθώριο ξεπεραστεί, η επιλογή επιστροφής δεν θα είναι πλέον διαθέσιμη.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top