Εξυπηρέτηση πελατών

https://www.funidelia.gr/cart

Έλαβα διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παράγγειλα.

Απολογούμαστε, αυτό μπορεί να οφείλεται σε σφάλμα συσκευασίας στην αποθήκη μας ή ίσως να το παραλάβαμε εσφαλμένα από τον προμηθευτή.

Ούτος ώστε να σας προσφέρουμε μία λύση το συντομότερο, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας ζητώντας να γίνει επιστροφή μέσω του ''λογαριασμού σας'' (στην ενότητα επιστροφών) ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας (πιο κάτω). Για επίσπευση της διαδικασίας πρέπει να υπάρξει αναφορά / επισύναψη των πιο κάτω:

  • Αναφορά προϊόντος
  • Αριθμός παραγγελίας
  • Φωτογραφίες του γραμμωτού κωδικού των εσφαλμένων προϊόντων

Με αυτές τις πληροφορίες μπορούμε να ελέγξουμε όλα τα δεδομένα και να σας προσφέρουμε μία λύση το συντομότερο δυνατό.

Άλλες σχετικές ερωτήσεις:
Top